01 grudnia 2015

Kredki!



Od zawsze chciałam nauczyć się porządnie rysować kredkami. I od zawsze też pojawiał się problem następujący: brak dobrych kredek. Ostatnio jednak skorzystałam z okazji, że znalazłam się w posiadaniu bonu do empiku, a - jak wiadomo - w empiku są kredki.

Tutaj warto zaznaczyć, że "w empiku są kredki" to lekko powiedziane, bo jest ich tam w piz... Po dłuższym namyśle (wcale nie wiążącym się ze średnią ceną 50 zł za 12 kredek) moją uwagę zwróćiły kredeczki tzw. wooden-less/bezdrzewne. Co to oznacza? Wyglądają jak kredki świecowe, śmierdzą jak kredki pastelowe, ale to zwyczajnie nadzwyczajne kredki ołówkowe. 

O takie:

proszę o wybaczenie jakości zdjęcia
Śliczniutkie, prawda? 

Po zakupieniu kredek doszedł jednak kolejny problem, chyba już trochę ważniejszy - co narysować. Nie mając pomysłu, wzięłam się za najprostszy motyw, mianowicie oko. Wyszło, jak wyszło. Niektórzy twierdzą, że jest ładne, mnie ono jednak nie satysfakcjonuje (jak zwykle). 


Nie mam jednak zamiaru poprzestać na oku. To była dopiero rozgrzewka! Tylko że... ojej, nie wiem, co narysować jako kolejne. Znajomi rzucili mi co prawda paroma pomysłami - płonący człowiek, mistyczne zwierzątko, ale...

No właśnie. Ale.

1 komentarz:

  1. Jeżeli Butterfl-eye jest twoje lub twój twór jest do niego podobny to się nie poddawaj! Masz ogromny talent, potencjał i (co najważniejsze) wysoko postawioną poprzeczkę! Pamiętaj, nie zawsze wierz znajomym! To, że chwalą twoje rysunki, nie oznacza, żebyś popadała w samo zachwyt :P
    Ja radziłabym narysować coś, co wiesz że wyjdzie dobrze. Od razu na głęboką wodę nie warto skakać. Drobnymi krokami zawsze dojdzie się do celu. (mam nadzieję, że ja też zacznę w końcu zacznę rozumieć fizykę :P )
    Mi się to oko nie szczególnie podoba, ale tak samo jak większość (wszystkie) moich prac. Nie umiałam, nie umiem, ale trenuję rysowanie oczu.
    Tobię radzę to samo. Trenuj!!! W każdej wolnej chwili machnij coś ołówkiem lub długopisem! Ćwicz, rozgrzewaj się przed wielkimi dziełami, TYLKO praktyka czyni mistrza!
    Serio, musisz pokazać tę pracę. Proszę :)
    /K.Potterowa

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!