02 listopada 2015

Kocham króliki


Słowem wstępu powiem, że często nie mam co robić w szkole. Proszę mnie jednak nie osądzać - czasem po prostu mam jakieś zastępstwo, bądź nie ma obecnego wykładowcy i wtedy coś trzeba robić, prawda? Ja od biedy rysuję.

Ostatnio szkicowałam sobie bardzo dużo królików, powoli wyrabiając przy tym ich ogólny styl. Chciałam, żeby miały swój własny charakter, więc testowałam różne ich wersje i modyfikowałam ich sylwetki na wiele sposobów, aż w końcu opracowałam własnego, oryginalnego królika (jakkolwiek by to nie brzmiało). 

W końcu postanowiłam przenieść mojego królika na komputer i po wielu modyfikacjach uzyskałam coś takiego:


Bunny by RaspberryCrime on DeviantArt

I byłabym na tym skończyła, gdyby nie to, że w nieco późniejszym okresie znów nudziłam się w szkole i - inspirując się pewną serią obrazków na DA - postanowiłam nadać moim królikom cechy ludzkie i stworzyć im historię. Tak oto powstało coś takiego:



Dopiero ten rysunek uzmysłowił mi, że moje króliki mają pewien potencjał, którego do tej pory nie zauważałam. Pomyślałam sobie: a może by tak stworzyć całą serię takich obrazków? Stworzyć tym królikom ich własny świat - od pojedynczych szkiców aż po całe plansze. Sprawić, żeby króliki ożyły.

Na chwilę obecną pracuję nad przeniesieniem tego szkicu wyżej na komputer... Jak tylko to zrobię, pomyślę nad opracowaniem króliczej serii.
[work in progress]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!